The Way I Am  - Charlie Puth

這就是我

 

Maybe I'ma get a little anxious

或許我會有些焦慮

Maybe I'ma get a little shy

或許我會有點害羞

'Cause everybody's tryin' to be famous

大家都想變得有名

And I'm just tryin' to find a place to hide

而我只想找個地方躲起來

 

All I wanna do is just hold somebody

我想要去認識某個人

But no one ever wants to get to know somebody

但沒有人會去了解某一個人

I don't even know how to explain this

我甚至不知道該怎麼解釋

I don't even think I'm gonna try

我也覺得我不會想要去嘗試

 

And that's okay

但沒有關係

I promise myself one day

有一天,我向自己發誓

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴你們全部人

That you can either hate me or love me

你可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴你們全部人

That you can either hate me or love me

你可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

That's just the way I am

我就是我我不會改變

That's just the way I am

我就是我我不會改變

That's just the way I am

我就是我我不會改變

That's just the way I am

我就是我我不會改變

 

Maybe I'ma get a little nervous

或許我已經有點怪怪的了

Maybe I don't  go out anymore

或許我不會再出家門半不了

Fellin' like I really don't deserve this

感覺這不是我應該有的生活

 

Life ain't nothing, like it was before

對我來說生活已經乏味了,跟以前同了

'Cause all I wanna do is just hold somebody

我想要去認識某個人

But no one ever wants to get to know somebody

但沒有人會想要去了解那個人

If you go and look under the surface

如果你看到真正的我

Baby I'm a little insecure

寶貝,我有些不祥的預感

 

And that's okay(Baby, no, that's okay)

但那也沒關係(不寶貝,那沒關係)

I promise myself one day

有一天我會像我自己承諾

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴你們全部人

That you can either hate me or love me

你們可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴你們全部人

That you can either hate me or love me

你們可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

That's just the way I am

我要告訴你們全部人

That's just the way I am

我要告訴你們全部人

That's just the way I am

我要告訴你們全部人

(Baby, no, that's just the way I am)

寶貝,那就是我我不會改變

That's just the way I am

我就是我我不會改變

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴你們全部人

(That's just the way I am)

我就是我我不會改變

That you can either hate me or love me

你們可以討厭我也可以喜歡我

(That's just the way I am)

我就是我我不會改變

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

Am, am, am

(哼哼哼哼)

Yeah this is what you wnated

這就是你想要的

I am, am ,am

Yeah this is what you wanted

這就是你要的

Oh this is waht you wanted

這就是你要的

 

Everybody is tryin' to be famous

大家都想要變紅

And I'm just tryin' to find a place to hide

而我只想找個地方躲起來

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴他們所有人

That you can either hate me or love me

你們可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴他們所有人

That you can either hate me or love me

你們可以討厭我也可以喜歡我

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

 

That's just the way I am

我就是我我不會改變

(Maybe I'ma a little anxious)

或許我會有些焦慮

That's just the way I am

我就是我我不會改變

(Maybe I'ma just a little scared)

我許我會有些害怕

That's just the way I am

我就是我我不會改變

('Cause everybody tryin' to be famous)

大家都想要變紅

That's just the way I am

我就是我我不會改變

 

I'ma tell them all, I'ma tell them all

我要告訴她全部人

(That's just the way I am)

我就是我我不會改變

That you can either hate me or love me

你可以討厭我或是喜歡我

(That's just the way I am)

我就是我我不會改變

But that's just the way I am

但我就是我我不會改變

_________________________________________

finish

最近剛開學

我剛升國二

我也有些anxious

2018/9/1

arrow
arrow

    我的飛翔夢 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()